Pages

Monday 8 October 2012

Why... why??

Memandangkan kesibukan bekerja dan menguruskan rumahtangga dan sebagai seorang yang mudah lupa. Saya rasa saya patut menulis senarai harga barangan yang saya beli untuk memudahkan saya mengawal perbelanjaan dan merekod sebarang perubahan harga. Sebab bila saya membeli barang dipasar duit RM 50.00 rasanya cukup dan mampu menampung banyak barang. Sejak kebelakangan ini saya rasa RM 50 macam 50 sen jer.. Kalau nak beli barang kat kedai mesti pastikan duit cukup beratus ringgit untuk cover perbelanjaan. Jika tak rasa malu jer bila sampai kaunter dan kira2 secara congak, duit tak cukup rupanya.

Oleh itu, saya rasa saya perlu berkongsi segala maklumat harga barangan di pasaran supaya semua pengguna boleh monitor harga barangan.

No comments:

Post a Comment